cakap kosong

Assalamualaikum..salam sejahtera...blog aku ni memang ruang utk aku merepek.haha.apa yang aku nampak.aku dengar.aku alami.aku ceritakan di sini.utk semua merasa dan mengalami.aku memang macam ni.Open our mind.Open our eyes.mekasih kerana membaca!!.hehe...

Monday, June 6, 2011

lepak jam 4 pg...

Eeeeee!!!....wekkkk!!!! aq btol2 ase nak sepak jer dieowg..klu ngara kite xad undg2 yang mgatakan slah bnuh org mcm tu...aq da bnuh dieowg wktu tu jgak...giler lar dieowg..nabi xmgaku umat!taw x!knp ad org mcm ni kat dunia skunk??knp blaku kat ngra kite?mna dtg nyer smua pgaruh2 nie?mna iman smua org2 islam!mna pegangan!

Cite nie jdi waktu aq lepak2 di sbuah restoran di k.l....lbih trprnci..cheras,tsik prmaisuri.mmg ari 2,sajer nak wat bnda lain dri yang lain...aq lepak smpai jam 4pg...msuk jam 1pg..aq aser plik..knp pmpuan xad kat kdai nie..ad pon sowg dua.aq pk “mybe pmpuan xlepak mlm2...”aku biar..msuk jam 2pg,.kdai pnuh ngn laki.nak kate ad game bola..xad...pas 5mnit,sklompok laki dtg..smua le dikatekan mka market2..nsem2..tp............GAY!!!smpai kat meja geng dieowg,le kiss2 pp...yang xthan...le kiss bbir..laki ngn laki tu!perh!..dpn aq plak tu...sbar je lar...pastu lma2,bru aq pasan,KELILING aq,pnuh ngn GAY!pluk2..brcmbu...BODOH.

Esoknyer,aq lepak di sbuah restoran yng lain.kali ni,aq stay lepak smpai jam 5pg..tp,di rstoran nie..prkara yang sme x trjdii.alhmdullh...aq aser,mgkin rstoran tu..kwsan lepak glongan GAY.mgkin mmg kwsan prjmpaan dieowg.

 “Sesungguhnya aku ialah rasul utusan Allah SubhanAllah Wa Taala.. Hendaklah kamu semua takut dengan kemurkaan Allah. Sesungguhnya kamu semua daripada golongan lelaki yang melepaskan nafsu kamu kepada lelaki lain, bukannya kepada wanita. Sesungguhnya kamu ialah kaum yang melampaui batas,” kata Nabi Luth kepada kaumnya
.
Jdi ingat lah whai saudra seagama ku...kaum adam...bertaubatlah..msih ad msa untk prbtol kn prkara yg slah.msih ad msa mncri hdyah ALLAH!!..kerana,ALLAH maha pgampun.maha adil.

 "Allah (sentiasa) hendak meringankan (beban hukumnya) daripada kamu, kerana manusia itu dijadikan berkeadaan lemah" (Surah An-Nisa:28)

Sekian.

No comments: